duminică, 1 februarie 2015

Despre mine, despre tine, despre noi… Noi?! Poate despre altii :)



Am scris despre minePrea putin ar zice unii. Apoi am scris despre tine. Prea mult ar zice altii, sau tot unii. Am scris despre noi de fiecare data! In fiecare text, eram amandoi. Cand scriam despre tine, printre randuri ma dezvaluiam pe mine. Si invers. Nu ma puteam defini fara sa ma raportez la tine si nu te puteam scrie fara sa spun lucruri despre mine.Te-am facut personajul principal aici. Nici n-ai stiut, nu aveai cum sa afli.

Ti-ai jucat rolul bine, prea bine. Ai fost constant. Dureros de constant.Am inceput prin a-ti da o sansa si tot eu te-am facut sa profiti de ea. Nu dadea bine un personaj principal negativ, asa ca a trebuit sa iti spal imaginea cumva. Uite chiar si acum , scriind despre tine, spun lucruri despre mine. Hmm, ma simt expusa! Trebuie sa incetez cu overthinking-ul asta. Ma arunca pe campie. 

Nu te-am epuizat, nici pe departe, dar ma consum prin tine si parca nu as mai fi dispusa sa ma mai pierd, acum ca m-am gasit si culmea! chiar imi place de mine. Te scot din distributie! Si o fac intr-un fel corporatist, abordare cu care te identifici pana la confuzie si in afara careia mi-e teama ca nu o sa imi intelegi mesajul.
 O sa spun asa : “ Personajul principal a decis sa accepte noi provocari in afara vietii mele. Ii multumesc pentru aportul considerabil in ceea ce priveste creativitatea si imaginatia subsemnatei dar si pentru ceea ce a demonstrat in tot acest timp. Ii urez succes pe mai departe si multa bafta in dezvoltarea altor branduri cel putin la fel de mari cum va deveni acesta . “

 Acum ar fi momentul acela in care ne strangem mana. Ne zambim amabil, tu pentru ca ai perspective mai bune, eu pentru ca te-am ajutat sa le vezi. Poate drumurile noastre se vor mai intalni. La vreun semafor, cine stie ? Sau pe vreo poteca ingusta de munte, sau pe vreo autostrada spre mare . Ne vom intersecta privirile, vom zambi amabil iar si caile noastre vor deveni la fel de paralele ca inainte de orice inceput. Concluzionez rapid, pana nu ma razgandesc : Esti cel mai bun lucru rau care mi s-a intamplat pana acum! Si sunt bucuroasa ca a fost asa!

Este timpul sa trecem la altii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu