miercuri, 10 decembrie 2014

Printre altele..



Am asa o atracție inexplicabila spre imposibil si cauze pierdute :)))
De ce nu mi-o fi mie bine cu binele si de ce încerc eu mereu sa salvez planeta cand ea nici nu vrea sa fie salvata , nu pot sa imi explic !
Nu am înțeles niciodată de ce rau se poate face cu forta ,dar bine nu.

Si apoi vine uraganul de întrebări aruncate sub forma de reproș : da' unde erai cand am avut nevoie ?! de ce nu m-ai tras de mâneca daca vedeai ca gresesc ? De ce aia , de ce ailaltă .
Ei, nu mai spune ! Eu unde eram ??
Eram acolo , da' tu n-aveai nevoie ! Ti-am rupt si mâneca , dar nu te-ai clintit . Ce trebuia sa mai fac ? Sa iti rup si mana ?! Si eventual sa te bat cu ea ca sa înțelegi ?! Si in ce lume din universul asta , ala care încerca sa iti deschidă ochii e de vina ca tu preferi sa-i tii închiși ?? Hai sictir , prietene !

Nu menajez orgolii si nici nu pun intrebari din politete.
Am o livada plină de vișini dupa care m-as putea ascunde la nevoie , dar nu !
Eu aleg sa-ti spun ca esti prost daca esti prost si daca insisti sa afli de ce ,iti si demonstrez .
Defect profesional ! Nu suport ipocrizia si-i detest adepții . S-ar putea sa fie reciproca treaba , dar pun pariu ca ipocrizia nu poate sa deteste pe nimeni , iar ai ei sunt prea ocupati cu aprofundarea .

In rest , totul e la fel . Singura constanta e schimbarea , dar asta cred ca o stiați deja ;)
Cheers !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu