miercuri, 10 decembrie 2014

limited edition



I-am spus ca ma analizează prea mult si a dat vina pe zodie .
L-am lasat sa ma analizeze pentru ca trebuia sa înțeleagă . Dar nu i -am spus si ce..
A înțeles greșit . Era previzibil .
Nu l-am contrazis . Si mai previzibil ;))

Am o plăcere nebuna sa ma las dezbracata de cuvinte , prin cuvintele potrivite . Iar el le avea.
Se ducea in direcția gresita , dar nu i-am spus . De ce as fi facut -o ?
Susținea ca nu are nevoie de ajutor . Ca a mai întâlnit el ca mine...:)) really ?? :))
L-as fi întrebat unde dar inca nu era timpul .
Cat tupeu ! :)))
Mi-a spus ca sunt greu de îmblânzit si tocmai asta il stârnește. Am râs si l-am lasat sa creadă ce spune . Avea nevoie .
Diferența dintre greu si imposibil se măsoară doar in încercări eșuate . Asta avea sa afle mai tarziu .


Mi -am aprins o tigara si l -am așteptat . El a crezut ca este cea de dupa , eu i-am spus ca e cea de dinainte :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu