luni, 8 decembrie 2014

Fericirea ta. A.Ta




Ma întreb, ai putea sa citesti cuvintele ce inca nu s-au scris ? Sau sa auzi vorbele pe care nu ti le -am mai spus?
Ai simțit vreodată sarutul pe care nu mi-ai mai dat ocazia sa ti-l dau? Dar ultima îmbrățișare ? Nici nu știam ca este ultima, altfel te-as fi strâns mai tare la pieptul meu.
Dar ultimul "te iubesc" ? Ti-l mai amintești ? La fel de sincer ca si primul .. Ca altfel nu ar fi fost ultimul :)

Ce gust are amăgirea ? Te întreb pe tine , pentru ca deja te-ai obișnuit cu ea. Eu am cunoscut multe,mai puțin amăgire . Macar am fost sincera cu mine, chiar si cu riscul de a trai totul cu o luciditate viu înrădăcinata intr-o conștiința prea cruda inca.

Of ! Copil prost ce esti! Ai senzatia ca daca ti-ai strans jucăriile si ai plecat , s-a rezolvat problema ?! Ai intors spatele realității si te astepti ca ea sa dispară ...
Crezi ca daca închizi ochii si numeri pana la 10 , lucrurile vor reveni la normal si vei fi din nou același tu de dinaintea mea?!
Gues what ? Au incercat -o si alții înaintea ta. Nu funcționează .
Bucăți din tine au ramas aici , iar drumul, desi ai prefera sa il uiti , este pavat cu amintiri , dorințe , visuri si promisiuni înecate acum intr-o mare de temeri, deznădejde si resemnare .
Pana si curajul de a privi inainte iti este străin , copil prost !

Te-ai jucat cu fericirea si ai stricat-o . Ai scapat-o printre degete si ai privit cum se destrama, fara sa clipesti macar.
Acum, învață sa iti construiești alta , vei avea nevoie !
Si maturizează -te , ai trecut de mult de anii copilăriei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu