luni, 29 septembrie 2014

Urăște-ma , ca de iubit n-ai fost in stare!

























Macar acum, la final, arata-mi ca esti in stare si de ceva real.

Așadar, urăște -ma ! Te provoc sa o faci , iti dau si motive. Te ajut ! 

Urăște -ma pentru ca eu inca mai simt ceea ce tu nu mai poti, pentru ca inima mea este vie. A ta este împietrita si tare greu trebuie sa fie sa traiesti asa. 
Urăște-ma ca iti spun asta atat de direct si ca nu te compatimesc. Din contra !

Urăște-ma pentru ca eu pot sa te înțeleg chiar si atunci cand nici tu nu poti sa o faci ! Si cand ai atâta nevoie.. Urăște-ma, pentru ca nu ti-o arat!

Urăște -ma cand ma vezi fericita si îndrăgostită , pentru ca eu reușesc sa tin flacăra aprinsa , indiferent de cate valuri încearcă sa o stingă. Urăște-ma , pentru ca eu sunt in stare si tu nu !

Urăște -ma cand iti zâmbesc , pentru ca zâmbetului meu tu nu ii vei putea răspunde cu un alt zâmbet . Urăște -ma, pentru ca eu pot !

Uraste-ma cand iti amintesti cum te iubeam! Si uraste-ma pentru ca am crezut in minciunile tale! Eu m-am iertat deja..

Urăște -ma cum nu ai mai urat pe nimeni , macar atat daca de iubit nu ai fost in stare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu