marți, 23 septembrie 2014

De azi ma las de tine !

















Astazi este ultima zi in care te iubesc , ultima in care mai sper si ultima in care mai vars lacrimi pt tine. 
La fel ca si tutunul , nu imi oferi nimic , doar ma consumi . Irosesc energie buna intr-o directie gresita . Tu esti direcția mea gresita .

Asa ca, de azi ma las de tine ! Si vreau sa ma las cu totul , nu treptat. Începând de maine , numele tau imi va fi străin , la fel si chipul . Vocea ta devine muta urechilor mele , iar privirea ta, de vei avea vreodată curajul sa o ridici din pământ in prezenta mea, va fi ignorata .

Cuvintele tale se vor lovi de zidul indiferentei mele, un zid la care ai pus cărămidă peste cărămidă , nu inainte de a-i face o fundație solida.
Prezenta ta va fi la fel de dorita precum furtuna in ape linistite .
Iubirea ta , cand vei capăta curajul de a o trai si de a ti-o asuma , nu va mai găsi ecou aici. 

Pentru ca ziua in care tu te vei trezi , va fi departe tare de cea in care te-am iubit pentru ultima data, cea in care m-am lasat de tine , chiar daca aceea a fost prima zi in care am încetat sa mai trăiesc . De atunci doar exist ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu