luni, 21 iulie 2014

Ma acuzați ! Eu tre' sa scriu !



Nu stiu la alții cum funcționează , dar pe mine ma trosneste Inspirația in cele mai ciudate momente. Adică , stau de vorba cu omu' , fața in fața si deodată ,ma trezesc ca alt film se derulează in capsorul meu. Imi cer scuzele de rigoare si pun mana pe iPhone , sa notez grabita ce mi-a Săgetat mintea. 
Stiu , nu-i frumos , sau de laudat .. Dar cei care ma cunosc (adică bine , nu superficial ), stiu ca asa functionez si nu încadrează fapta ca pe-o lipsa crunta de respect :) Ba chiar e funny uneori , il mai auzi pe câte unu' "stai , ca a noastră iar e in transa :))) las-o sa scrie , ca altfel explodează ! " 
Anyway , mai interesant este cand încerc sa adorm si nu pot . De ce ? Din același motiv : filmuuu ' ! Si uite-asa, deschid câte un ochi pe rând , caut iPhone 'ul prin pat, pe sub perna , pe sub mine... pe sub pisică si cand intr-un final il găsesc , scriu ce mi-a mai ramas din piciorul de idee ce am avut-o inițial .( ideea era întreaga , dar pana m-am adunat eu si ale mele gadget-uri, a dat sa fuga , iar in disperarea momentului , am apucat-o d'un picior )
Dar vine si reversul ! Cand , efectiv , nu fac nimic si imi iau poziția de om gânditor si astept ..si astept .. Si ma gândesc in timp ce tot astept .. si nimic .. Adică nu chiar nimic, e ceva acolo , dar parca nu prea se leagă si oricum nu trece de comisie ( adică de mine ! ) 
Si uite asa , am ajuns eu la concluzia ca , daca simturile imi sunt amortite si mainile parca sunt legate , iar cand funcționează maxim, ma dau pe
multitasking mood:) 
Asa ca , nu va panicati daca vedeți pe strada, la film , in supermarket , la si in metrou , RATB sau oriunde ma
mai duc piciorusele astea doua , o nebuna butonand in disperare un iPhone :) nu sta pe FB ! Doar scrie ce-i dictează Inspirația ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu